HTML

Napló

naplóbejegyzések a hazai, és külföldi rodderekkel, autó, és motorépítőkkel folytatott beszélgetések, élmények, tapasztalatok alapján, ilyenböl is van bőven, de ezeken kívűl a blog rendszeresen prezentál ertékes kultúr morzsákat a hotrodok, épített autók, a hazai amerikai autós élet, és manapság reneszánszát élő, és nálunk is egyre divatosabbá váló Kustom Kultúra világából.

Friss topikok

  • NewBornLOver: Attila! Ezt folytatni kéne de nagyon! :) (2012.02.28. 06:17) EGY ÉVESEK LETTÜNK
  • megint: Németeknél az ilyet "patkánynak" hívják, jól néz ki (2008.10.16. 23:10) Durva Hot Rod
  • Tommi: Ez GYÖNYÖRŰ!!! Mást nem is mondanék rá! Így, ahogy van, azonnal, feltétel nélkül KÉNE! Azaz ISTA... (2008.10.16. 19:18) Pontiac Trans Am 1981
  • Vandrás: A Boyd cikkre a főoldalon. Vágülis nem feltétlenül érthetetlen. Ez a szöveg itt egy részlet a nagy... (2008.09.20. 16:06) Boyd a botrányt sem kerülte el.
  • ommm: naon lecsó. ha jól látom, manx-blokk patkánysteampunk (2008.07.22. 12:02) ANGOL TELIVÉR

2008.09.29. 08:55 ROD and CUSTOM magazin

Jesse James-t katalógusból

A Custom Chrome főnökének új motorja van: Jesse James klasszikus „West Coast Chopper” alkatrészeiből és kiegészítőiből – és más új és exkluzív felszerelésekkel a CCE 2008-as katalógusából.
Közel 2000 köbcentiméter, Jesse James váz – nem is kell ennél több, hogy készen álljon az országutak meghódítására. Holger Mohr ezúttal egy hardcore stílusú chopper nyergében tér vissza a Fred Krolin által épített „Wotan” és az elképesztő, vörös „Bomber” meglovagolása után.

tovább....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rodandcustom.blog.hu/api/trackback/id/tr58686643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása