HTML

Napló

naplóbejegyzések a hazai, és külföldi rodderekkel, autó, és motorépítőkkel folytatott beszélgetések, élmények, tapasztalatok alapján, ilyenböl is van bőven, de ezeken kívűl a blog rendszeresen prezentál ertékes kultúr morzsákat a hotrodok, épített autók, a hazai amerikai autós élet, és manapság reneszánszát élő, és nálunk is egyre divatosabbá váló Kustom Kultúra világából.

Friss topikok

  • NewBornLOver: Attila! Ezt folytatni kéne de nagyon! :) (2012.02.28. 06:17) EGY ÉVESEK LETTÜNK
  • megint: Németeknél az ilyet "patkánynak" hívják, jól néz ki (2008.10.16. 23:10) Durva Hot Rod
  • Tommi: Ez GYÖNYÖRŰ!!! Mást nem is mondanék rá! Így, ahogy van, azonnal, feltétel nélkül KÉNE! Azaz ISTA... (2008.10.16. 19:18) Pontiac Trans Am 1981
  • Vandrás: A Boyd cikkre a főoldalon. Vágülis nem feltétlenül érthetetlen. Ez a szöveg itt egy részlet a nagy... (2008.09.20. 16:06) Boyd a botrányt sem kerülte el.
  • ommm: naon lecsó. ha jól látom, manx-blokk patkánysteampunk (2008.07.22. 12:02) ANGOL TELIVÉR

2008.07.10. 07:02 ROD and CUSTOM magazin

PONYVAREGÉNY - 1947

1947-ES FORD PRO PICK UP

 Ha valaki rosszban van a szomszédjával, az bizony igen kellemetlen is tud lenni. Azonban, ha jóban vannak, annak is lehetnek nem várt következményei, főleg abban az esetben, ha az illetőt Knud Tirochnak hívják, elkötelezett autóépítő és airbrush művész. Így járt Zoltán Frais is, aki addig-addig lesett át a kerítésen, amíg kedvet kapott, hogy építsen egy saját hot rodot.
A sötét sarok
Az ötletet nem sokkal később tettek követték, hogy megtalálják az alapot: a Pro Street stílusú, majdani szörnyeteg alapját képező pick up-ot. Utazás az Egyesült Államokba, keresgélés, telefonálgatás és sok csalódás után egy indiana-i autóstalálkozón Zoltán barátja meglátta egy érdekes Mercury hirdetését, mely Cocomo-ban állt, és személyesen is megtekintették.
 
Míg az útitárs a kiválasztott kocsival éppen egy próbakört tett, Zoltán unatkozva nézelődött a sötét, hangárméretű garázsban. Nem hitt a szemének, amikor hirtelen egy jellegzetes sárvédő sziluettjét pillantotta meg egy hatalmas ponyva és rengeteg lom jótékony takarása ellenére. Egy 1947-es Ford pick up volt, mely jellegzetes „waterfall” – vízesés – hűtőrácsával több mint 200 000-szer hagyta el a gyártósorokat, ám mára már elég ritka darab. Zoltán megbeszélte a tulajdonossal, hogy másnapra eltünteti a lomokat a kocsiról, de saját bevallása szerint már akkor tudta, hogy a jobb sorsra érdemes Ford nélkül nem megy haza.
A ponyva alatt egy erősen átalakított autó állt, melyen már elvégeztek egy top chopot, a hatalmas Mickey Thompsonoknak is nyertek helyet, és a 454-es (7.4 literes) Chevrolet big blockot is befeszegették valahogy a csőrös motorháztető alá.
Bár nem volt éppen show állapotban, és a centi vastag por a leengedett kerekekkel sem tette kívánatosabbá, de éppen megfelelőnek tűnt az átépítéshez, hisz a „legnagyobb beavatkozások már készen voltak”.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rodandcustom.blog.hu/api/trackback/id/tr81561598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása