HTML

Napló

naplóbejegyzések a hazai, és külföldi rodderekkel, autó, és motorépítőkkel folytatott beszélgetések, élmények, tapasztalatok alapján, ilyenböl is van bőven, de ezeken kívűl a blog rendszeresen prezentál ertékes kultúr morzsákat a hotrodok, épített autók, a hazai amerikai autós élet, és manapság reneszánszát élő, és nálunk is egyre divatosabbá váló Kustom Kultúra világából.

Friss topikok

  • NewBornLOver: Attila! Ezt folytatni kéne de nagyon! :) (2012.02.28. 06:17) EGY ÉVESEK LETTÜNK
  • megint: Németeknél az ilyet "patkánynak" hívják, jól néz ki (2008.10.16. 23:10) Durva Hot Rod
  • Tommi: Ez GYÖNYÖRŰ!!! Mást nem is mondanék rá! Így, ahogy van, azonnal, feltétel nélkül KÉNE! Azaz ISTA... (2008.10.16. 19:18) Pontiac Trans Am 1981
  • Vandrás: A Boyd cikkre a főoldalon. Vágülis nem feltétlenül érthetetlen. Ez a szöveg itt egy részlet a nagy... (2008.09.20. 16:06) Boyd a botrányt sem kerülte el.
  • ommm: naon lecsó. ha jól látom, manx-blokk patkánysteampunk (2008.07.22. 12:02) ANGOL TELIVÉR

2008.07.08. 11:22 ROD and CUSTOM magazin

CUSTOM Chevrolet 1957-ből

Nos, ez az az autó, amely akárhol is jelenjék meg, senki sem fog szó nélkül elmenni mellette. Minden porcikájából sugárzik a hozzáértés, a tapasztalat és a kivételes műgond, amivel Jimmy Shine egy szerény kis postai kézbesítőautóból egy tekintélyt parancsoló, klasszikus stílusú gassert varázsolt. S ha ez nem lenne elég, az autó története sem éppen szokványos.

 
Igazán ritka dolog, ha egy hobbi generációkat átívelően tud gyökeret verni egy család életében. Nos, a Haas család pont ebbe a különleges kisebbségbe tartozik: az autóversenyzés, a gyors dolgok imádata évtizedek óta meghatározó tényező életükben. Bob Haas akkor kezdett el hot rodokkal foglalkozni, amikor az ilyesmi még egészen új dolognak számított. Egy 1932-es Ford Roadsterrel kezdte pályafutását, azzal a típussal, mely mind a mai napig a szakma egyik alapjának számít: ez volt ugyanis az első igazán olcsó, jól tuningolható V8-as autó a piacon.
Bob a vén Roadstert idővel egy 1957-es Chevrolet 150 Business Coupera cserélte, mely ifjabb korában postai szolgálatot látott el. Az volt az elképzelése, hogy a kocsiból egy vérbeli gassert fog építeni, olyat, amilyenek a hatvanas években uralták a versenypályákat. Csakhogy a sors közbeszólt: Bob Haas 2001-ben elhunyt, és a projektet sohasem tudta befejezni.
 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rodandcustom.blog.hu/api/trackback/id/tr52558542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daddy 2008.07.08. 21:15:29

Jó, tetszik
süti beállítások módosítása