Nos, ez az az autó, amely akárhol is jelenjék meg, senki sem fog szó nélkül elmenni mellette. Minden porcikájából sugárzik a hozzáértés, a tapasztalat és a kivételes műgond, amivel Jimmy Shine egy szerény kis postai kézbesítőautóból egy tekintélyt parancsoló, klasszikus stílusú gassert varázsolt. S ha ez nem lenne elég, az autó története sem éppen szokványos.
Igazán ritka dolog, ha egy hobbi generációkat átívelően tud gyökeret verni egy család életében. Nos, a Haas család pont ebbe a különleges kisebbségbe tartozik: az autóversenyzés, a gyors dolgok imádata évtizedek óta meghatározó tényező életükben. Bob Haas akkor kezdett el hot rodokkal foglalkozni, amikor az ilyesmi még egészen új dolognak számított. Egy 1932-es Ford Roadsterrel kezdte pályafutását, azzal a típussal, mely mind a mai napig a szakma egyik alapjának számít: ez volt ugyanis az első igazán olcsó, jól tuningolható V8-as autó a piacon.
Bob a vén Roadstert idővel egy 1957-es Chevrolet 150 Business Coupera cserélte, mely ifjabb korában postai szolgálatot látott el. Az volt az elképzelése, hogy a kocsiból egy vérbeli gassert fog építeni, olyat, amilyenek a hatvanas években uralták a versenypályákat. Csakhogy a sors közbeszólt: Bob Haas 2001-ben elhunyt, és a projektet sohasem tudta befejezni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Daddy 2008.07.08. 21:15:29